Poradna Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska bude lidem k dispozici každý čtvrtý čtvrtek v měsíci, a to ve velké zasedací místnosti rožnovské radnice. S problémy při uplatňování délky záruční doby, s reklamací, s podmínkami odstoupení od smlouvy, případně s dalšími základními informacemi o právech spotřebitele budou odborníci radit vždy od 12.00 do 16.00 hodin.
„Sdružení obrany spotřebitelů Moravy a Slezska a Městský úřad Rožnov pod Radhoštěm tak reagují na zvýšený zájem spotřebitelů o tyto služby ve městě a okolí,“ sdělila předsedkyně sdružení Marcela Reichelová.
Další informace mohou zájemci získat na telefonním čísle 571 661 111, 773 901 773, případně na e-mailu poradna@sos-msk.cz. „V případě potřeby poradenství mimo poradní dny mohou spotřebitelé volat v době od 9.00 do 17.00 hodin telefonní číslo 608 722 582,“ uzavřela Marcela Reichelová.