Předposlední den festivalu uzavře koncert Moniky Načevy a Michala Pavlíčka v šapitó za divadlem. Nabitá bude i sobota.
Páteční program zahájí v 10.00 ve Velkém sále Městské divadlo Zlín. Pro festivalové publikum zvolilo novinku v režii umělecké šéfky Hany Mikoláškové INRI. V 15.00 si budou moci diváci vychutnat představení v netradičním prostoru – v šatně orchestru uvede Meber of zero Ženu a život. V 16.30 začínají na Malé scéně Krásné psací stroje. Podruhé nabídne Setkání/Stretnutie Cenu facky podle povídkové knihy zlínského spisovatele Josefa Holcmana. Tentokrát ji diváci budou moci zhlédnout v provedení Slováckého divadla Uherské Hradiště.
Z čeho vybírat bude i v sobotu – v 9.00 začíná v parku za divadlem velký divadelní piknik pro celou rodinu s pásmem pohádek, pouličním divadlem a tvořivými dílničkami. V 16.00 bude Setkání/Stretnutie ve Studiu Z hostit Panikáre z Divadla A. Bagára v Nitre. Slavnostní zakončení festivalu se uskuteční před představením Labyrinty a raje Jana Ámosa Slovenského národného divadla Bratislava v sobotu 21. května v 19.00 ve Velkém sále. Závěrečný večírek bude patřit česko – slovenskému duu Monikino kino. Koncert začíná ve 22.00 v šapitó.
„Poprvé budou v závěru festivalu uděleny dvě ceny. Cenu Martina Porubjaka za mimořádný osobní přínos ke slovensko-českým vztahům v oblasti divadelního umění převezme herec Martin Huba. Oceněn bude i nejlepší původní text české divadelní hry. Anonymní soutěž o nejlepší původní divadelní hru vyhlašuje už druhým rokem agentura Aura-Pont v návaznosti na 22 ročníků dnes už neexistující soutěže o Cenu Alfréda Radoka,“ dodala Jurčová.
Až do soboty pokračují také workshopy s Petrem Vášou, Jindřichem Štreitem, Peterem Pavlacem, Karlem Františkem Tománkem a Svetlanou Waradzinovou.
Mezinárodní divadelní festival Setkání/Stretnutie se zaměřuje na konfrontaci současné inscenační tvorby v Česku a na Slovensku. Jeho cílem je upozornit na aktivní vztahy českých a slovenských divadel a divadelníků, ukázat výsledky vzájemné spolupráce a vyvolat diskusi o vzájemném dialogu české a slovenské divadelní kultury. Zároveň chce zacílit pozornost především k autorské dramaturgii a uvádění původních dramatických novinek.