Stavba mostu přišla na 6,7 milionu korun a byla financována plně z prostředků Zlínského kraje. „Původní most byl v nevyhovujícím stavebně-technickém stavu. Silničáři jej zbourali a na jeho místě postavili nové mostní těleso, které bude sloužit silničnímu provozu desítky dalších let,“ podotkl Cekota.
Nový most je tvořen ocelovou montovanou konstrukcí z dílců z vlnitého plechu, uloženou na štěrkový polštář. Konstrukce je přesypaná. Čela tubusu jsou seříznuta podle svahů tělesa silniční komunikace, ukončena jsou železobetonovými límci a opevněna kamennou dlažbou do betonu. Nad tubusem byla položena nová konstrukce vozovky. Směrové a výškové vedení komunikace zůstalo zachováno. Silnice má šířku 6,5 metru.
Podél vozovky byla osazena ocelová svodidla. Vozovka je odvodněna příčným a podélným sklonem do příkopů podél silnice. Oba příkopy před mostem a příkop za mostem vlevo jsou opevněny kamennou dlažbou do betonu. Stavební firma rovněž pročistila v délce 36 metrů koryto potoka a srovnala je do jednotného spádu.
Práce na stavbě mostu byly zahájeny začátkem letošního července.