Staveniště si firma z Otrokovic převzala začátkem července. V první etapě byly stavební práce směřovány na část v blízkosti železnice, tedy odfrézování povrchu vozovky, odstranění části konstrukce, byl budován záliv autobusové zastávky, zahájeny práce na přeložkách vodovodu a sítích EoNu. „Touto částí byla stavba zahájena zejména z důvodu zachování co nejdelšího průjezdu po ulici 6. května, a to hlavně pro zemědělskou techniku, protože právě vrcholilo období žní,“ vysvětlila Rohanová.
V druhé etapě, která byla zahájena v srpnu, byla doprava po ulici Palackého převedena na novou vozovku u železnice, byla svedena do jednoho pruhu, řízena kyvadlově semafory a došlo k uzavření ulice 6. května. V tomto období byly zahájeny složitější a časově náročnější práce, a to přeložky sítí – kanalizace, O2, plynovodu, veřejné osvětlení, budování části nového vodovodu, kompletní konstrukce vozovky a chodníků.
Investorem stavby bylo město Holešov a Ředitelství silnic Zlínského kraje. Náklady na stavbu samotné kruhové křižovatky hrazené městem činily asi šest milionů korun, krajští silničáři pak zaplatili 3,3 milionu korun. „Se stavbou souvisely i další náklady města – vykoupení jedné nemovitosti a její demolice, přeložky sítí, vynětí části pozemků ze zemědělského půdního fondu, dobudování chodníků a podobně,“ dodala Rohanová. Opravy částí sítí – vodovodu a kanalizace – provedla společnost VaK Kroměříž.