Opravy se dočkal most stojící asi 30 metrů před začátkem obce. „Stavební stav nosné konstrukce původního mostu byl hodnocen klasifikačním stupněm 5 – špatný, spodní stavba 6 – velmi špatný. Spodní stavba byla místy zavlhlá, ocelové nosníky byly postiženy hloubkovou korozí, výztuž prefabrikovaných nosníků byla obnažená a korodovala, beton odpadával. Bylo proto nutné přistoupit ke kompletní přestavbě,“ vysvětlil Cekota.
Nový most je šikmý, má monolitický železobetonový rám se zavěšenými křídly. Založení mostu je hlubinné na železobetonových vrtaných pilotách. Na spodní stavbu mostu navazují železobetonové nábřežní úhlové zídky. Most je široký 8,6 metru, přemostění je dlouhé 5,17 metru. Na mostě byly vybudovány železobetonové římsy s ocelovým zábradlím se svislou výplní, šířka mezi zvýšenými obrubami činí sedm metrů. Zpevněné dno pod mostem bylo v délce 17,7 metru obnoveno lomovým kamenem uloženým do betonu a doplněno o bermy, umožňující průchod drobným živočichům. Součástí stavby byla výměna konstrukčních vrstev vozovky navazující komunikace. Celková délka úpravy komunikace včetně mostu činí 70 metrů.
Práce vyšly na 6,240 milionu korun včetně DPH. Stavba byla financována v celém rozsahu Zlínským krajem prostřednictvím Ředitelství silnic Zlínského kraje. Stavební práce byly zahájeny ve druhé polovině letošního června.