Na začátku ztráty nemalé finanční hotovosti stál e-mail od majitele společnosti jeho účetní s prosbou o urgentní úhradu 16 930 EUR do banky v Anglii. Účetní se e-mailem zeptala na pár podrobností a úhradu peněz bezodkladně podle požadavku provedla. Potvrzení o jejím provedení poslala majiteli prostřednictvím svého mobilního telefonu. Majitel se po obdržení potvrzení o platbě šel účetní zeptat, co je to za platbu. Záhy vyšlo najevo, že ze svého e-mailu své účetní žádnou žádost o platbu neposílal. Devětatřicetiletá žena se stala obětí podvodníka, který odeslal podvodný e-mail, jež měl všechny atributy e-mailu odeslaného od jejího nadřízeného.
Vzhledem k tomu, že tento případ není rozhodně ojedinělý, upozorňujeme všechny majitele firem, aby byli obezřetní při zasílání plateb a své zaměstnance poučili o tom, aby si raději každou platbu před odesláním řádně ověřili.