Firma se loni opět potýkala s poklesem počtu cestujících, ubylo jich 2,2 procenta. Vedení společnosti ve zprávě uvedlo, že nižší tržby nebyly loni prakticky vůbec kompenzovány zvýšením dotace od objednatele dopravy. Zisku se tak podařilo dosáhnout zejména díky úspoře 2,5 milionu korun na naftě. Snaha o provozní úspory je i prioritou pro letošní rok.
Dopravce loni obdržel dotaci na autobusovou dopravu 77,248 milionu korun, v roce 2015 to bylo 77,348 milionu korun. Firma na konci minulého roku provozovala 121 autobusů průměrného stáří 8,9 roku. Loni najely zhruba 6,1 milionu kilometrů, meziročně o 143 000 kilometrů méně. ČSAD BUS Uherské Hradiště v minulém roce pořídil osm autobusů, v roce 2015 to byl jen jeden. Letos plánoval nákup pěti vozidel.
Společnost původně čekala s obnovou vozového parku na vyhodnocení zakázky na linkové dopravce ve Zlínském kraji na příštích deset let. Poté, co nové vedení kraje zakázku posunulo, rozhodlo se už loni pořídit osm vozidel Iveco, která nahradila nejstarší autobusy řady Karosa. Investice přišla zhruba na 28 milionů korun.
Akciová společnost ČSAD BUS Uherské Hradiště vznikla v roce 2007 odštěpením od ČSAD Uherské Hradiště, jež se věnuje nákladní automobilové dopravě. Loni pro ČSAD BUS Uherské Hradiště pracovalo 174 lidí, o tři méně než v roce 2015. Průměrná mzda ve společnosti činila 23 304 korun. Řidičům byly navíc mzdy v celé zemi letos plošně navýšeny nařízením vlády. Majoritním vlastníkem ČSAD BUS Uherské Hradiště je společnost UHATRANS.