Tematické zaměření letošního marketingu pro cestovní ruch ve Zlínském kraji bylo podle něj zvoleno v souladu s celonárodní kampaní, která je realizována státní agenturou Czechtourism. „Díky tomu jsou součástí oficiální propagace České republiky v zahraničí například snímky kroměřížské Květné zahrady,“ uvedl Pijáček.
Centrála cestovního ruchu Východní Moravy, kterou Zlínský kraj založil k řízení a koordinaci cestovního ruchu v regionu, připravila reklamní kampaň. Její součástí je zmíněná speciální webová stránka www.kouzelnebaroko.cz, která je integrována do webového portálu Východní Moravy. Zde jsou připraveny tipy ke strávení volných dnů ve Zlínském kraji, téma baroko je současně komunikováno i v sociálních sítích či v tištěných médiích.
„Naším cílem je prostřednictvím hlavní komunikační linky letošního roku, kterou je v ČR právě baroko, zdůraznit silné stránky regionu. Ty vidíme například v příležitostech pro cykloturistiku, lázeňství, kulturní turismus. Prostřednictvím barokního tématu tyto silné stránky kraje propojujeme, vytváříme synergie. Díky tomu oslovujeme nové návštěvníky a stávající návštěvníky udržujeme,“ popsala ředitelka Centrály cestovního ruchu Východní Moravy Dana Daňová.
Zlínský kraj se pyšní velkým počtem barokních památek, mezi nimiž nechybějí Květná zahrada a Arcibiskupský zámek v Kroměříži, Státní zámek Buchlovice, bazilika Nanebevzetí Panny Marie na Hostýně, bazilika Nanebevzetí Panny Marie a svatých Cyrila a Metoděje na Velehradě, kostel s klášterem ve Zlíně – Štípě, hřbitov se sochařskou výzdobou ve Střílkách, ale také židovská synagoga v Holešově, dřevěný kostel Panny Marie Sněžné ve Velkých Karlovicích, lékárna U Zlaté Koruny v Uherském Hradišti a řada dalších objektů.