Na vozidlech MHD v celé republice se objeví polepy propagující některou z pozitivních vlastností městské hromadné dopravy. Stejné motivy najde veřejnost v prosvětlených reklamních plochách, na letácích v interiérech vozidel i na vnitřních obrazovkách v trolejbusech, autobusech, tramvajích či metru, na internetových stránkách včetně speciálního portálu www.MateHromaduDuvodu.cz.
Výhody MHD budou propagovány také na reklamních držadlech pro cestující. Kampaň potrvá několik měsíců a po jejich uplynutí ji Sdružení dopravních podniků ve spolupráci s pořádající reklamní agenturou vyhodnotí a zvolí případně další formáty jejího pokračování.
„Jde o společnou strategii všech 19 dopravních podniků, které jsou členy SDP ČR. Nejde nám tentokrát o propagování dílčích výhod a úspěchů jednotlivých dopravních podniků, ale o oslovení širší veřejnosti za účelem většího využívání MHD jako takové. Ať už se občan objeví v Praze, Brně, Olomouci či Zlíně, měl by vědět, že v každém větším městě funguje moderní MHD, která má řadu nesporných výhod proti individuální automobilové dopravě. Chceme-li zachovat města pro lidi a nedělat z nich města pro auta, je třeba ve větší míře využívat k pohybu po městě MHD. Ani u nás ve Zlíně a Otrokovicích se v nabídce MHD nemáme za co stydět. Máme k dispozici dostatečnou přepravní kapacitu i pro nové cestující a jsme schopni ji podle poptávky dále zvyšovat,“ řekl ředitel DSZO Josef Kocháň.