Nejnákladnější byla revitalizace ulice 28. října. Týkala se části ulice 28. října v úseku od křižovatky s ulicí Lechova až po křižovatku s ulicí Sportovní. „Došlo k rozšíření komunikace včetně položení nového povrchu, legalizaci a rozšíření parkovacích míst a rekonstrukci chodníků při hlavní silnici i ke vstupům do jednotlivých bytových domů. Komunikace lemuje nové veřejné osvětlení, rekonstrukce se dočkalo také stávající hřiště pro děti, do prostor byl doplněn mobiliář a byly provedeny parkové a sadové úpravy,“ upřesnil Pášma. Původní stav ulice umožnoval parkování na asi 58 místech, po úpravách vzniklo v ulici celkem 84 parkovacích míst, včetně parkovacích míst pro handicapované osoby. Stavba přišla na 11,48 milionu korun.
Druhá investiční akce spočívala v modernizaci prostor u hřbitova v Mařaticích, včetně nové točny autobusů a parkovacích míst. V první etapě byla v letošním roce provedena část za hřbitovem. V rámci ní vzniklo nové parkoviště pro 14 aut a nová točna pro autobusy, autobusová zastávka a prostor pro odstávku autobusů. Dále byl prodloužen chodník pro pěší od konce hřbitovní zdi směrem k bočnímu vstupu u smuteční síně. Součástí bylo rovněž vybudování veřejného osvětlení, prodloužení kanalizace, nová chránička metropolitní sítě, provedeny byly také sadové úpravy a instalace mobiliáře. Náklady na vybudování první etapy činí osm milionů korun. „Stará točna bude po uvedení první etapy uvolněna do užívání a do vybudování druhé etapy bude stávající zpevněná plocha zachována. Ve druhé etapě bude upraven prostor před hřbitovem. V rámci této části bude řešeno nové parkoviště pro 40 aut, zastávka autobusů s průchodem do ulice Václava Kulíška a malý parčík,“ doplnil Pášma s tím, že na druhé etapě se začne pracovat v příštím roce. Náklady na II. etapu se předpokládají ve výši 13,5 milionu korun. Po ukončení obou etap vznikne celkem 54 nových míst pro automobily a dvě odstavná místa pro autobusy.
Poslední akcí byla rekonstrukce chodníků na hřbitově v městské části Sady. „Chodníky byly již v nevyhovujícím stavu, byly tvořeny z různých zbytků betonových dlažeb či kamenné drtě, někde rostla jen tráva,“ poznamenal Pášma. Nyní jsou chodníky z čtvercové betonové zámkové dlažby, která má evokovat dlažbu z žulové kostky. Zároveň byla vytvořena zpevněná plocha pro vjezd vozidel správy a údržby hřbitova. „Mimo chodníků bylo na pohřebišti vybudováno také nové veřejné osvětlení a umístěny rozvodnice pro možnost využití elektrické energie. Na závěr byly provedeny podél hlavních chodníků drobné sadové úpravy,“ dodal Pášma. Práce stály 4,1 milionu korun a byly hrazeny z rozpočtu města.