Výsledky 20. ročníku soutěže o nejlepší webové stránky a elektronické služby měst a obcí Zlatý erb byly slavnostně vyhlášeny v Hradci Králové. Klání se v letošním roce zúčastnily obce a města z celé ČR, ze všech 14 krajů. Celkově se zapojilo 430 webových stránek a projektů obcí a měst včetně elektronických služeb.
„Zvláštní cenu ministryně pro místní rozvoj za nejlepší turistickou prezentaci v kategorii města a obce získal Oficiální turistický portál hlavního města Prahy. Na druhém místě se umístil Informační a turistický portál města Uherský Brod Co je v Brodě? společně s oficiálním turistickým portálem města Mariánské Lázně. Třetí místo obsadil Turistický a informační portál města Litoměřice,“ poznamenala Sladká.
Cenu převzal tajemník městského úřadu Kamil Válek a pracovnice Městského informačního centra Veronika Valášková, která oceněný portál denně aktualizuje a doplňuje.
Další ocenění získalo město Uherský Brod ve III. ročníku soutěžní přehlídky turisticko-propagačních materiálů TURISTPROPAG. Odborná pětičlenná porota posuzovala materiály celkem ve 12 kategoriích. Novinkou letošního ročníku byla kategorie Propagační spot do tří minut a právě v této kategorii získalo video Uherský Brod – moje město, které zpracovalo Muzeum J. A. Komenského, 2. místo. Ocenění převzal v Lysé nad Labem v rámci veletrhu cestovního ruchu Regiony České republiky místostarosta David Surý.