Webové stránky Technických služeb Zlín respektují nový vizuální styl a snaží se informace, které občany a další klienty zajímají, soustředit do přehlednějších bloků. Přibyla tak například rubrika s názvem Často kladené dotazy. Zde soustředěné informace byly i v původní verzi, ale jejich nalezení nebylo tak intuitivní. Podobným příkladem je i záložka Objednávka služeb, kde lze na jednom místě poptávat vše od přistavení kontejneru až po drobné stavební práce.
Přehlednější je nově i možnost oznámit poruchy a závady prostřednictvím banneru přímo na hlavní stránce webové prezentace. „Takto nás může každý ihned upozornit na špatně fungující semafor, poškozenou či přeplněnou odpadovou nádobu, nesvítící veřejné osvětlení a podobně. Možnost oznámit vše telefonicky na dispečink pochopitelně zůstává i nadále zachována,“ přiblížil další novinku ředitel Technických služeb Zlín Jakub Černoch.
Pro občany Zlína je ale asi nejzajímavější novinkou služba Moje ulice. Dostat se do ní lze ze záložky přímo z hlavního menu. Po vyplnění ulice se objeví veškeré zatím dostupné informace o tom, kdy je v dané lokalitě svážen komunální či tříděný odpad, kdy se zde koná blokové čištění či jaké jsou termíny vývozu veřejných odpadkových košů, nádob na plasty, papír a podobně. „Už teď je zde soustředěno množství informací, navíc na službě chceme dále pracovat,“ podotkl Jakub Černoch.