Zlínská zoo vylepšila zákaznický servis, velký zájem je o on-line vstupenky

ZLÍN - Zlínská zoo pravidelně investuje miliony korun do vylepšení zázemí pro chovaná zvířata, ale nezapomíná ani na návštěvnický servis. Velký ohlas sklidilo například zavedení on-line vstupenek, serveru Zlin.cz to sdělila mluvčí zoo Romana Bujáčková.

Zlínská zoo měnila v loňském roce nejen areál zahrady, ale i nabídku poskytovaných služeb. Na začátku hlavní sezony byla u sezonního vstupu zprovozněna další bezplatná WIFI síť, informační servis rozšířily dvě obrazovky u pavilonu slonů a v australském dětském koutku. Restaurace Farma U Koaly zase pro změnu nahradila plastové nádobí a příbory recyklovanými výrobky z kukuřice a cukrové třtiny. „V rámci šetrného přístupu k životnímu prostředí chceme v tomto trendu pokračovat, v roce 2019 tak z areálu zoo ,zmizí´ jednorázové plastové nádobí, kelímky a nápojové slámky,“ řekla Romana Bujáčková.

Zoo zaznamenala také vyšší zájem o elektronické vstupenky, které jsou navíc během hlavní sezony levnější než v pokladně. „Lidé si prostřednictvím našeho webu zakoupili v roce 2018 téměř 9 000 on-line vstupenek, což ve srovnání s rokem 2017 znamená 54% nárůst. Vstupenky umožní přímý vstup do areálu, odpadne tak jakékoliv čekání u pokladen. Jejich objednání a doručení je otázkou opravdu jen pár minut,“ dodala Bujáčková. Velké přízni návštěvníků se stále těší roční permanentní karty ZOO Zlín Family. Ty zlínská zoo nabízí od roku 2011. „Kartu ZOO Zlín Family si v roce 2018 zakoupilo 3 100 zájemců, což je o 10 % více než roce 2017. Z tohoto počtu více jak polovina připadá na karty rodiče a děti, zakoupení roční karty se u pětičlenné rodiny vyplatí již při druhé návštěvě,“ dodala Romana Bujáčková.

 

×

Přehled denních zpráv na Váš e-mail

Odebírat novinky
x