Žadatelé o městský byt pro seniory a zdravotně postižené musejí aktualizovat svou žádost

ZLÍN - Zlínská radnice upozorňuje všechny žadatele o městský byt pro seniory a zdravotně postižené osoby, že musejí aktualizovat své žádosti. Serveru Zlin.cz to oznámil Zdeněk Dvořák, mluvčí magistrátu.

Všichni žadatelé o městský byt pro seniory ve Zlíně, tj. občané, kteří mají podanou žádost o nájem městského bytu pro seniory a zdravotně postižené osoby ve Zlíně, musejí dle platných Pravidel poskytování bydlení pro seniory a zdravotně postižené osoby v bytech k tomu určených v majetku statutárního města Zlína v termínu od 1. dubna do 31. května aktualizovat svoji žádost.

Aktualizaci žádosti je nutno provést pouze v daném termínu, úřední dny jsou pondělí – středa od 8.00 do 17.00 hodin. Učinit tak lze osobně na oddělení správy domů v budově Magistrátu města Zlína na Zarámí 4421, zasláním vyplněného formuláře na adresu Magistrát města Zlína, Zarámí 4421, 760 01 Zlín, oddělení správy domů, elektronickou poštou (renatamoringlova@zlin.eu) nebo prostřednictvím datové schránky ID: 5ttb7bs,“ upřesnil Dvořák. Formulář pro aktualizaci je možno získat na webových stránkách města.

Žadatelé o městský byt prostřednictvím aktualizace žádosti potvrdí, případně aktualizují své údaje uvedené v jejich žádosti o městský byt pro seniory a zdravotně postižené osoby. Současně tím potvrdí, že jejich bytová potřeba trvá a evidovaná žádost je stále aktuální.

 

×

Přehled denních zpráv na Váš e-mail

Odebírat novinky
x