V kancelářích v prvním patře objektu nyní sídlí úředníci, kteří se věnují agendě související s poplatkem ze psů a s poplatkem za provoz systému shromažďování, sběru, přepravy, třídění, využívání a odstraňování komunálních odpadů.
„Lidé už do budovy městské policie chodí platit poplatek za provoz systému shromažďování, sběru, přepravy, třídění, využívání a odstraňování komunálních odpadů. Nyní se k pracovnicím na pokladně přestěhovali i ostatní úředníci, kteří se této agendě věnují. Jeví se jako logické mít výběr místních poplatků na jednom místě, proto jsme do budovy městské policie přestěhovali také agendu související s výběrem poplatku ze psů,“ uvedla tajemnice městského úřadu Veronika Škrabalová.
Ve stávající kanceláři v budově radnice na Velkém náměstí 115, kam lidé dosud chodili platit poplatky za psy, budou od poloviny listopadu nově sídlit úřednice, které mají na starost vymáhání pohledávek.