Potřeba zpětné vazby
„Názory návštěvníků jsou pro nás mimořádně cenné. Díky zpětné vazbě můžeme lépe zacílit naše aktivity a zlepšovat služby, které Východní Morava nabízí. Letos jsme do dotazníku zařadili i otázky týkající se udržitelnosti, protože chceme zjistit, do jaké míry toto téma ovlivňuje rozhodování našich hostů – například při volbě dopravy, ubytování nebo nákupu lokálních produktů,“ říká ředitelka Centrály cestovního ruchu Východní Moravy Zuzana Vojtová.
Vyplnění pomocí QR kódu
Dotazník byl rozeslán nejen na turistická informační centra v celém regionu, ale také na vybrané turistické cíle, kde návštěvníci najdou QR kódy k jeho vyplnění. Vyplnění dotazníku je anonymní a zabere přibližně tři minuty.
„Budeme moc rádi, když si návštěvníci najdou chvíli na jeho vyplnění. Pomohou nám tím sledovat, jaký zájem je o udržitelné formy cestování. Naším cílem je, aby byla Východní Morava destinací, která nabízí kvalitní zážitky a zároveň myslí na životní prostředí a místní komunitu,“ doplňuje radní pro oblast kultury a cestovního ruchu Ivan Láska.
Co je obsahem dotazníku?
Dotazník se mimo jiné ptá na hlavní důvod návštěvy regionu, zdroje informací, návštěvu informačních center, zkušenosti s udržitelnými projekty nebo na to, co by lidé na Východní Moravě rádi zlepšili. Součástí je také celkové hodnocení pobytu.
„CCRVM plánuje výsledky vyhodnotit a využít při dalším rozvoji marketingových aktivit
i projektů podporujících udržitelný cestovní ruch,“ dodal na závěr mluvčí CCRVM Petr Michalec.
Více zpráv ze Zlínského kraje si můžete přečíst na našem webu.