„Sledujeme tím hned několik cílů. Používáním vratných kelímků snížíme objem plastového odpadu. Kelímky budou také sloužit jako propagační materiál města, suvenýr, který si kromě akcí občané a návštěvníci města zakoupí i v Turistickém informačním centru,“ poznamenal místostarosta Vratislav Krejčíř.
Radnice očekává, že vítěz přijde s originálním, výstižným a po grafické a marketingové stránce funkčním motivem. „Hledáme hravý, pestrý, zábavný a výstižný motiv aplikovatelný na celou plochu vratných kelímků o obsahu 0,5 litru a 0,3 litru, a to v celobarevném provedení. V návrhu musí být viditelně zapracováno logo města Kroměříže v souladu s grafickým manuálem města,“ popsal vedoucí odboru kultury a cestovního ruchu Pavel Zrna. Návrh může obsahovat i slogan nebo text vystihující Kroměříž.
Soutěž je otevřena pro širokou odbornou i laickou veřejnost. Maximální počet návrhů od jednoho autora je omezen na dva. Grafický návrh je nutné dodat ve formátu pdf ve dvou variantách – plošné rozložení a vizualizace kelímku. „Autor ke každému návrhu připojí krátkou písemnou informaci o tom, co jeho návrh vyjadřuje, jaká je jeho symbolika a jaký má vztah k městu,“ dodal Zrna.
V přihlášce do soutěže je třeba uvést jméno nebo název firmy, adresu a kontaktní údaje. Podáním přihlášky s grafickým návrhem vyslovuje soutěžící souhlas s podmínkami soutěže a s publikováním návrhu pro účely propagace soutěže včetně publikování svého jména. Přihlášky s návrhem musí být zaslány nejpozději do 17. března 2020 na adresu marcela.nehodova@mesto-kromeriz.cz. Na této adrese zájemci získají další informace. Vítěze vybere hodnotící komise, bude oceněn odměnou ve výši 7777 korun.