Mimořádný bedekr, který provází návštěvníky lázeňským městem formou kratičkých rozhlasových her namluvených známými herci, se setkal s úspěchem. „Za první sezonu od spuštění (27. 6.) až do konce roku 2019 webové stránky využilo cca 2 000 uživatelů a evidujeme asi 4 000 návštěv. Což je pozoruhodné, protože právě v takové číslo jsme doufali, když jsme projekt připravovali – cíl byl tedy splněn,“ sdělila vedoucí projektu Magdaléna Petráková.
Jak dodala, do konce roku 2019 se uskutečnilo více než 50 zápůjček audiopřehrávačů v informačních centrech a v muzeu.
„To prokazuje, že online varianta je daleko oblíbenější, než ta offline. I tak jsme ale rádi, že jsou audiopřehrávače k dispozici zájemcům, kteří nedisponují chytrými telefony,“ nastínila Petráková.
Upozornila také, že kromě úspěchu u samotných návštěvníků se setkala s ohlasem i u odborné veřejnosti.
„Zvuková mapa Luhačovic oslovila i porotu soutěže EDEN 2019, kterou nakonec Luhačovice vyhrály. Z projektu jsou nadšené i kolegyně z TIC Brno, které stojí o spolupráci. Zvuková mapa byla součástí přihlášky do Velké ceny cestovního ruchu. Těšíme se pozornosti médií: o Zvukové mapě vyšla například reportáž ve slovácké televizi TVS nebo na iDnes,“ dodala Petráková s tím, že 2. dubna bude zvuková mapa soutěžit ve finále multimediální kategorie Prix Bohemia Radio 2020, přehlídky rozhlasové tvorby.