Nově je takto možné předem si zajistit čas vyřizování občanského průkazu, cestovního pasu, ověřování, agend CzechPointu, matričních záležitostí a dále řidičského průkazu a registru vozidel. Možnost objednání se týká pondělí a středy v době od 8.00 do 12.00 hodin a od 13.00 do 17.00 hodin. V pátek je úřední doba od 8.00 do 12.00 hodin a na tento den se neobjednává.
„Spuštěním rezervačního systému pro nejvyužívanější agendy na odboru matriky a evidence obyvatel a odboru dopravy a silničního hospodářství chceme našim klientům nabídnout komfortní způsob kontaktu s úřadem. Svou návštěvu si mohou předem naplánovat a budou mít jistotu, že v daný čas budou na přepážce či pracovišti očekáváni,“ uvedl Karel Švach, tajemník městského úřadu. „Samozřejmě se může stát, že bude docházet k mírným časovým posunům vzhledem k vyřizování předchozích klientů, protože každý řeší individuální požadavek. Budeme se však snažit lidem v maximální míře vycházet vstříc,“ dodal.
Před první rezervací se musí klient do systému registrovat, aby do svého e-mailu obdržel přístupové heslo. Po přihlášení pak v kalendáři pro vybranou agendu zvolí termín své návštěvy a požádá o rezervaci. Jakmile dojde ke schválení na příslušném odboru, je klientovi zasláno e-mailem potvrzení. Rezervaci je možné provést nejpozději jeden pracovní den před úředním dnem, na který se klient objednává, a nejvýše na dva týdny dopředu.