Otrokovická radnice eviduje velký zájem klientů, nabádá k objednání

Foto: MěÚ Otrokovice
OTROKOVICE – Městský úřad v Otrokovicích po obnovení činnosti registruje vyšší zájem klientů, u evidence vozidel jsou lidé objednaní na celý příští týden. Pokud se klient neobjedná, nemusí být z kapacitních důvodů obsloužen, řekla serveru Zlin.cz mluvčí otrokovické radnice Romana Stehlíková.

Kvůli koronaviru byl úřad uzavřený od 16. března a bylo možné vyřídit pouze nezbytné záležitosti jen po předchozí domluvě v omezených hodinách. Od 20. dubna se úřad otevřel za přísných hygienických podmínek s doporučením, aby lidé navštěvovali radnici jen v nejnutnějších případech. „V neděli skoční nouzový stav v zemi. Chod úřadu bude v plném provozu, ale zvýšené hygienické podmínky budou stále platit,“ uvedla Stehlíková. Přepážková pracoviště mají ochranné zástěny, při vstupu na pracoviště i v čekárnách jsou stojany s dezinfekcí.

Radnice zaznamenala velký zájem. „Jelikož byl úřad dost dlouhou dobu paralyzován, lidé své záležitosti odkládali a nyní se potýkáme se zvýšeným nárůstem klientů. Například na evidenci vozidel jsou již nyní objednáni klienti prostřednictvím internetu na celý příští týden,“ uvedla tajemnice úřadu Radana Zenáhlíková.

Lidé by se tak měli raději objednávat. „V praxi se může stát, že pokud si klient předem nezavolá nebo neprovede objednávku prostřednictvím internetového objednávacího systému, nemusel by být z kapacitních důvodů obsloužen,“ zdůraznila mluvčí.

Návštěvu je lepší předem oznámit. „Aby k neobsloužení nedocházelo, je lepší úřad navštěvovat pouze po předchozí telefonické domluvě,“ vyzvala Zenáhlíková.

×

Přehled denních zpráv na Váš e-mail

Odebírat novinky
x