„Vzhledem k aktuální situaci – vyhlášení nouzového stavu sělujeme, že do odvolání se zrušují stanovené úřední dny a úřední hodiny Městského úřadu Otrokovice. Předvolání k jednání na Městském úřadu Otrokovice zůstávají v platnosti,“ vzkázali veřejnosti otrokovičtí radní.
S platností od 16.03.2020 jsou možná osobní jednání na Městském úřadě Otrokovice pouze za těchto podmínek: na podatelně osobní podání písemnosti je možné bez předchozího objednání v pracovní dny v čase 8.00 – 18.00 hodin, dále na pracovištích agendy občanských průkazů a cestovních dokladů, evidence obyvatel, řidičských průkazů, evidence vozidel, matriky a Czech POINTu je možné osobní jednání jen na základě předchozí telefonické či e-mailové domluvy s příslušným pracovníkem nebo na základě objednání se v objednávkovém systému na WEBu města (předchozí domluva/objednání je možné pro pracovní dny pondělí, středa v časech 8.00 – 11.30, 12.30 – 17.00 hodin a úterý, pátek v časech 8.00 – 11.30 hodin).
Na ostatních pracovištích mohou lidé jen na základě předchozí telefonické či e-mailové domluvy s příslušným pracovníkem (předchozí domluva je možná pro pracovní dny pondělí, středa v časech 8.00 – 11.30, 12.30 – 17.00 hodin).
„S ohledem na další vývoj epidemiologické situace a vydávaná krizová opatření se mohou podmínky služeb Městského úřadu Otrokovice pro veřejnost změnit,“ dodala Stehlíková