Špatný technický stav mostu
„Původní most z roku 1932 je ve špatném technickém stavu a již nesplňuje požadavky pro bezpečný a plynulý provoz. Most slouží pro zajištění provozu na silnici v případě rozvodnění toku řeky Olšavy,“ informovalo Ředitelství silnic Zlínského kraje.
Stavebních úprav se dočkají i navazující úseky silnice III/05019 v celkové délce 60 metrů včetně vozovky na mostě. Dojde ke kompletní výměně konstrukce vozovky včetně úpravy pláně.
Uzavírka od června do října
Stavební práce vyjdou na bezmála 12 milionů korun a vyžádají si dopravní omezení, která potrvají od 2. června do konce října 2025.
„Stavební práce na silnici III/05019 budou probíhat za úplné uzavírky. Objízdná trasa bude vedena po silnici III/05019 přes obce Hradčovice, Drslavice a Havřice a po silnici I/50,“ upřesnilo ŘSZK.