„Rok 2024 byl doslova nabitý velkými sportovními událostmi, což se v kombinaci s ekonomickým vyčerpáním společnosti a pozdě spuštěnou marketingovou kampaní projevilo v prodeji vstupenek,“ přiznává jednatelka pořadatelské společnosti Eniva, Andrea Barsóny. „Akce byla připravena, nicméně jsme byli postaveni před důležité rozhodnutí, jestli jít do rizika finanční ztráty anebo při pořádání výrazně osekat náklady, což jsme ale nechtěli, protože chceme fanouškům přinášet zážitky na maximální úrovni.“
Organizátor tak v tuto chvíli hledá nový termín. „Pro diváky chceme přichystat takový zážitek, jaký si přejí a jaký si zaslouží. Budeme teď jednat s organizačním výborem o všech možnostech. Fanoušky budeme o průběhu jednání pravidelně informovat na našem webu a na sociálních sítích a nejpozději v průběhu prosince budeme mít kompletní informace. Vstupenky pro nový termín pak zůstávají samozřejmě v platnosti,“ uzavírá Barsóny.