Optimalizace, jak ji dělá Topranker – zkušenosti klienta, jemuž jsme navýšili návštěvnost o 939%

Zkušenosti našich zákazníků jsou sice nepřenosné, přesto se vám ale jednu takovou pokusíme v následující SEO případové studii přiblížit.

Uvažujete, že svěříte optimalizaci vašeho webu společnosti Topranker? Uvidíte, že dobré SEO může být pro vaše webovky hotovou živou vodou.

3 měsíce a minimální rozpočet. Topranker své zkušenosti využil na maximum

Stránka exitdoor.cz sloužila k lokální propagaci únikových her v Ostravě. A to zatím nepříliš úspěšně – v momentě, kdy nás klient oslovil, navštěvovalo stránku pouhých 87 lidí měsíčně. Ve vyhrazeném termínu 3 měsíce a při minimálním rozpočtu jsme předeslali varování, že nelze očekávat zázraky – ty se ale přesto dostavily…

Jaký web nám byl na počátku svěřen?

  • Web byl 6 měsíců starý a, jak již bylo řečeno výše, zaznamenával v průměru jen 87 unikátních návštěv za měsíc.
  • Absence Rich Snippets znamenala, že ve výsledcích vyhledávání nepůsobil web atraktivně a nelákal k dalšímu kliknutí.
  • Meta tagy postrádaly klíčová slova a podstatné informace.
  • Web neměl prakticky žádné vnitřní odkazování.
  • Odkazový profil se sestával převážně ze spamových linků.
  • Na některých stránkách chyběl text.
  • Stránky se načítaly jen velmi pomalu.
  • Obrázky nebyly optimalizovány (proč je i tento detail důležitý se dočtete zde).
  • Indexovaly se i nadbytečné technické stránky.
  • Chyběla i varianta plateb kartou či nákupu dárkových voucherů – i takto unikala možnost dalších výdělků.
  • Stránky neměly SSL certifikát.

Následovaly 3 měsíce intenzivní práce na webu

Jelikož stránky nebyly v nejlepší kondici, snažili jsme se zaměřit především na ty nejpodstatnější nedostatky. Cílem bylo dosáhnout co nejvyšších výsledků v co nejkratším čase a při vynaložení co nejmenšího úsilí.

  • Provedli jsme analýzu klíčových slov a podle jejích výsledků optimalizovali stávající stránky a zároveň vytvořili nové.
  • Výrazně jsme urychlili načítání stránek.
  • Meta tagy jsme upravili v souladu s výsledky analýzy klíčových slov a zároveň je zatraktivnili.
  • Stránky webu jsme propojili vnitřním odkazováním.
  • Zapracovali jsme na Rich Snippets tak, aby stránky lákaly k proklikům ve výsledcích vyhledávání.
  • Zabránili jsme indexaci zbytečných stránek.
  • Upravili jsme i profil klienta na Google My Business a podnítili ho k tomu, aby zákazníky oslovoval i tímto prostřednictvím.
  • Ke stránkám jsme přidali blog věnující se tématu únikových her a napsali pro něj několik článků založených na vhodném klíčovém slovu.

Neopomněli jsme ani linkbuilding

Součástí optimalizace webu by měla být také tvorba zpětných odkazů. Ani tu jsme při své práci neopomněli.

  • Analýzou konkurenčních odkazových profilů jsme vytipovali perspektivní weby pro umístění odkazů a na řadu z nich se nám také odkazy umístit podařilo.
  • Aby byl odkazový profil vyváženější, vytvořili jsme také řadu nekomerčních odkazů z příspěvků na fórech a blozích.
  • Zaměřili jsme se na tvorbu autoritních odkazů vedoucích na ty hlavní vstupní stránky webu.
  • Mrtvé odkazy jsme buď smazali či přesměrovali na funkční stránku webu.
  • Vytvořili jsme i řadu tematických článků obsahujících odkaz na zákazníkův web. Ty jsme následně umístili na autoritní weby.

Takhle rostla organická návštěvnost webu i číslo klíčových slov, pro něž je web viditelný (data z Ahrefs)

Jaký byl výsledek naší práce?

S optimalizací jsme po třech měsících ustali. Její efekt ale působil po celý následující rok. Během něj vzrostla návštěvnost stránek o celých 939 % z původních 87 na 904 unikátních návštěvníků.

Web se pro většinu relevantních místních dotazů pravidelně umisťoval v první pětce. To není málo za pouhé tři měsíce práce, co říkáte?

Zde vidíte růst počtu návštěvníků…

A také odkud návštěvníci přichází (z 80% to jsou vyhledávače)

Zakončeme nyní naši stručnou případovou studii SEO hodnocením klienta samotného.

Kateřina Tarková

Exit Door s.r.o. – Únikové hry

Pátráte po nejziskovějších metodách propagace vaší společnosti?

Pak jste na správném místě!

Investovali jsme do zlepšení organických pozic a také optimalizace placených inzerátů a z našeho pohledu dosáhl Topranker těch nejlepších možných výsledků.

A to navíc za velmi rozumné peníze a na výsledky jsme nemuseli čekat dlouho. Je to ten typ spolupráce, kdy jste si naprosto jistí, že se vám investované prostředky vrátí v maximální možné míře.

Děkujeme a těšíme se na další budoucí spolupráci!

×

Přehled denních zpráv na Váš e-mail

Odebírat novinky
x