V roce 2022 byla nejčastěji v Městském turistickém a informačním centru města Luhačovice slyšet čeština a slovenština, ostatní hosté z ciziny se do Luhačovic po covidové pauze vracejí pomaleji.
„I přesto byl v této sezóně zájem o německé a anglické materiály. Hostům našeho města jsme poskytli na 20 tisíc různých map, prodali na 14 tisíc pohledů, nejčastěji jsme jim hledaly autobusové nebo vlakové spojení a rozdaly nepočítaně úsměvů,“ upřesnila za referentky informačního centra Terezie Bartoníčková.
V luhačovickém „íčku“ se rozrostla také produktová řada Tady pramení Luhačovice, konkrétně o sportovní trička a cyklodresy. „Propagační snímky novinek pro nás nafotili místní sportovci a srdcaři. Právě toto zboží bylo horkou novinkou pod stromečkem,“ usmívala se Bartoníčková s tím, že nejprodávanějším zbožím jsou zde ovšem propisky, ponožky, Vincentka a stálice – Luhačovická bylinná s logem města.
Pokračování článku najdete zde.