Do luhačovického „íčka“ vloni přišlo skoro 80 tisíc návštěvníků. O co měli největší zájem?

Foto: Městské turistické a informační centrum města Luhačovice
LUHAČOVICE – Uplynulý rok 2022 byl pro luhačovické „íčko“ velice úspěšný. Jeho branami prošlo téměř 80 tisíc návštěvníků, kteří si sem přišli pro poučení, cestovní radu nebo třeba zajímavý suvenýr.

V roce 2022 byla nejčastěji v Městském turistickém a informačním centru města Luhačovice slyšet čeština a slovenština, ostatní hosté z ciziny se do Luhačovic po covidové pauze vracejí pomaleji.

I přesto byl v této sezóně zájem o německé a anglické materiály. Hostům našeho města jsme poskytli na 20 tisíc různých map, prodali na 14 tisíc pohledů, nejčastěji jsme jim hledaly autobusové nebo vlakové spojení a rozdaly nepočítaně úsměvů,“ upřesnila za referentky informačního centra Terezie Bartoníčková.

V luhačovickém „íčku“ se rozrostla také produktová řada Tady pramení Luhačovice, konkrétně o sportovní trička a cyklodresy. „Propagační snímky novinek pro nás nafotili místní sportovci a srdcaři. Právě toto zboží bylo horkou novinkou pod stromečkem,“ usmívala se Bartoníčková s tím, že nejprodávanějším zbožím jsou zde ovšem propisky, ponožky, Vincentka a stálice – Luhačovická bylinná s logem města.

Pokračování článku najdete zde.