Starý most ustoupil novému
Stavební práce spočívaly v odstranění starého mostu a následné výstavbě mostu nového.
„Původní most byl ve velmi špatném technickém stavu a byl již na konci své životnosti. Nový most byl vybudován jako monolitický železobetonový přímo pojížděný rám založený na mikropilotách,“ informovalo Ředitelství silnic Zlínského kraje na svém webu.
Bezmála rok trvající objížďka
Stavební práce za bezmála 13,5 milionu korun začaly v červenci roku 2024 a vyžádaly si dopravní omezení.
„Jako objízdná trasa byla využívána dočasná provizorní komunikace v blízkosti stavby, střídavý provoz vozidel byl řízen světelnou signalizací,“ upřesnilo ŘSZK.
Chystá se přestavba dalšího mostu
Ředitelství silnic Zlínského kraje chystá v této oblasti přestavbu dalšího mostu, tentokrát za bezmála 23 milionů korun.
„Záleží nám na tom, aby i méně vytížené nebo koncové úseky silnic byly bezpečné a aby se starší mosty, pokud jsou na konci životnosti a ve špatném stavu, nahrazovaly novými mostními objekty,“ doplnil ředitel ŘSZK Bronislav Malý.
Více zpráv o dopravě ve Zlínském kraji si můžete přečíst na našem webu.