„Linka bude v provozu v pracovní dny od 5.00 do 22.30 hodin a po celou tuto dobu nabídne cestujícím třicetiminutový interval v obou směrech. O víkendech a svátcích bude v provozu od 6.30 do 22.00 hodin s třicetiminutovým intervalem po většinu dne,“ říká jednatel společnosti KOVED Martin Štětkář.
Na území Uherského Hradiště linka propojí místa, mezi nimiž dosud chyběla přímá obsluha veřejnou dopravou. Konkrétně půjde o zastávky Svatojiřské nábřeží – Stará Tenice – železniční stanice – Kollárova – Jiřího z Poděbrad – zastávka Boženy Němcové na třídě M. Malinovského – Smetanovy sady – garáže ČSAD.
Trasa linky 300 se nachází v tarifní zóně 500 Integrované dopravy Zlínského kraje. Při cestování tak platí stejné ceny jako při jiných cestách autobusem uvnitř Uherského Hradiště, Starého Města a Kunovic. Jedna jízda s možností přestupu do 45 minut stojí 15 Kč. Na lince však nebude, stejně jako na jiných krajských linkách, platit jízdné zdarma u osob nad 70 let.
Novinkou bude možnost nástupu všemi dveřmi v případě, že cestující už má platnou jízdenku: buď jednotlivou přestupní jízdenku pro souměstí z předchozího autobusu, nebo předplatní časovou jízdenku pro zónu 500 Integrované dopravy Zlínského kraje.
V případě, že před nástupem cestující nemá platnou jízdenku, prodá mu ji řidič hotově, bankovní kartou, nebo z kreditu na kartě Zetka. „Pro ještě lepší komfort dovybaví dopravce v průběhu dubna vozidla na lince 300 i jízdenkovými automaty u prostředních dveří, které umožní nákup jízdenky bankovní kartou,“ pokračoval Štětkář.
Nádraží ve Starém Městě spojuje Uherskohradišťsko se zbytkem kraje i významnou částí střední Evropy. Paradoxně ale cesta na nádraží někdy cestujícím trvala déle než samotná jízda vlakem.
„Jízdní řád linky 300 je nastaven tak, aby právě ve Starém Městě navazovaly autobusy na příjezdy i odjezdy osobních vlaků Břeclav – Přerov, rychlíků Brno – Břeclav – Olomouc a rychlíků Luhačovice – Praha,“ informoval Martin Štětkář.