Úřad bude otevřený v úředních hodinách platných pro jednotlivé odbory. „Stále ale platí, aby občané, kteří mohou své záležitosti vyřídit telefonicky, písemně či elektronicky, na úřad osobně nechodili,“ uvedla tajemnice úřadu Radana Zenáhlíková. Podle ní je při osobním kontaktu potřeba telefonické nebo emailové objednání. „Na některé přepážky se bude možné od úterý objednat také prostřednictvím elektronického objednávkového systému,“ doplnila Zenáhlíková.
Přepážková pracoviště budou od pondělí vybavená novými ochrannými zástěnami v podobě mobilních nebo pevných průhledných plastů. V čekárnách budou židle rozmístěné v požadovaných dvoumetrových rozestupech. „Žádáme všechny občany, kteří budou muset úřad navštívit, aby dodržovali nařízení dvoumetrových rozestupů a neshlukovali se. Zároveň upozorňujeme, že bez roušky či jiné ochrany dýchacích cest nebude lidem vstup na úřad umožněn. Na toto nařízení budou upozorňovat informační cedule,“ varovala Zenáhlíková.
Při vstupu do každé budovy otrokovického úřadu a v čekárnách přepážkových pracovišť bude stojan s dezinfekcí. V budovách úřadu budou zvýšená hygienická opatření. „Třikrát až čtyřikrát denně budeme dezinfikovat plochy, kliky, tlačítka výtahů, zábradlí, pultíky a další prostory, kde se bude pohybovat veřejnost,“ vyjmenovala Zenáhlíková.
Všechna technická a organizační opatření radnice podle Stehlíkové přijala na základě doporučení ministerstva vnitra, aby se v co největší možné míře zamezilo komunitnímu přenosu onemocnění COVID-19, a budou platit až do odvolání.