Proměňte víkend na zážitky, zve Centrála cestovního ruchu k výletům po kraji

Foto: CCRVM
ZLÍNSKÝ KRAJ - Region Východní Morava zve k objevování zajímavých míst. Návštěvnost podpoří zajímavou kampaní a také Cestovatelským deníkem, informoval server Zlin.cz mluvčí centrály Zdeněk Urbanovský.

V těchto dnech spouští Centrála cestovního ruchu Východní Moravy marketingovou kampaň, kterou chce do Zlínského kraje přilákat návštěvníky.

Kampaň je zcela logicky zaměřena na tuzemské hosty, kteří dlouhodobě tvoří kolem 85 procent celkové návštěvnosti. Lze tedy předpokládat, že tato stabilní cílová skupina je méně ovlivněna současnou koronavirovou krizí. Všem, kteří náš region dosud neobjevili, nabízíme hned devět témat, které mohou zájemce motivovat k návštěvě,“ vysvětlila Petra Psotková, ředitelka Centrály cestovního ruchu Východní Moravy. „Nesnažíme se být za každou cenu světoví,“ dodala. „Uvědomujeme si, že srovnání rybníku s Rudým mořem neobstojí, prezentujeme kraj poctivě, s pocitem hrdosti na to, že máme hostům co nabídnout.“ Proto v nabídce neschází relaxace v lázních, wellness centrech, hosté se mohou přesvědčit, že Baťa nejsou jen boty, ale také třeba gastronomie, kde svou nezastupitelnou roli hraje například švestka ve všech podobách. „Využíváme silnou stránku našeho kraje, a sice hustou síť rozmanitých tras pro milovníky cykloturistiky. A je jedno, zda to bude rodina s dětmi, nebo vyznavači adrenalinových zážitků v horském terénu. Naší velkou devizou je fakt, že cca 30 procent území Zlínského kraje pokrývají chráněná území, k nimž patří nejen chráněné krajinné oblasti, ale i biosférická rezervace Bílé Karpaty, která je pod ochranou UNESCO. Zde mohou lidé čerpat blahodárnou energii z přírody, zbavit se stresu a posílit svou fyzickou a duševní kondici. Bude skvělé, když se od nás budou návštěvníci vracet s pocitem, že je pobyt v našem kraji uspokojil, “, uvedla Psotková.

Marketingová kampaň poběží v médiích napříč celou Českou republikou a je možné ji zhlédnout na speciální microsite www.objevtevychodnimoravu.cz . Tuto kampaň bude dále Centrála cestovního ruchu Východní Moravy pravidelně doplňovat vlastními výstupy, a to v podobě Cestovatelského deníku, který bude nabádat nejen hosty, ale i místní občany, aby jezdili a poznávali svůj kraj. Snahou je také místním ukázat, že mohou mnoho nepoznaného najít také blízko svého domova.

Tento Cestovatelský deník může každého zavést na místa známá, ale i neobjevená. Je praktickým návodem, kam vyrazit na jednodenní či vícedenní výlet. Cestovatelský deník se stane pravidelnou součástí našich příspěvků na facebookovém profilu, výlety budeme uchovávat na našich webových stránkách, které jsme pro tento účel adaptovali. Takto budeme doplňovat aktuálními a konkrétními informacemi tematické okruhy, které jsou součástí marketingové kampaně,“ doplnila Psotková.