Prestižní ocenění pro nejlepší turistický produkt posuzuje originalitu, kreativitu i komplexnost nabídky, zapojení služeb, lokálních produktů nebo využití infrastruktury cestovního ruchu v dané lokalitě.
„Baťův region sjednocuje pestrou nabídku jednotlivých atraktivit. Turistům nabízí přehledný online rozcestník baťovských míst i tištěného průvodce. Ale hlavně poskytuje ucelený způsob, jak poznávat největší turistické, technické, architektonické i kulturní památky, u jejichž vzniku stál vizionář Baťa,“ uvedla manažerka destinace Zlínsko a Luhačovicko Jana Tkadlecová.
Jak dodala, velkou radost mají i z finální nominace webových stránek Památníku Tomáše Bati ve Zlíně v kategorii Nejlepší e-projekt. Stránky byly spuštěny v červenci loňského roku a již získaly ocenění v soutěži WebTop100. Poslední novinkou nejodvážnější zlínské stavby je možnost zobrazení zlatých kapesních hodinek T. Bati v rozšířené realitě.
„Spolu s destinací Zlínsko a Luhačovicko se na vzniku projektu Baťův region podílelo město Zlín, Centrála cestovního ruchu Východní Moravy a desítky místních organizací a firem, kterým je baťovský odkaz blízký,“ informovala Tkadlecová.
Projekt Baťův region provází návštěvníky, turisty i místní obyvatele nejen po Zlíně, ale zasahuje až do Napajedel, Otrokovic, lázeňského města Luhačovice, do Vizovic k nedokončené baťovské železnici nebo až k Baťovu kanálu.