„Máme tam slogan, který by měl být chytlavý, pro některé možná trochu rozporuplný, každopádně je zaujme. Zlín je město nekonečných možností. S tím máme spjatý i symbol, tedy symbol nekonečna. Nám se velice zalíbil, v celé té lince práce na identitě města, tak se to potkalo a my jsme toho využili dál. Dává nám to smysl,“ uvedl primátor města Jiří Korec.
Invenčnost, podnikavost, rodina. To jsou klíčové vlastnosti spjaté se Zlínem, které byly ověřeny na základě průzkumu u samotných občanů. Součástí komunikační strategie je i definice uchopení osobnosti zakladatele moderního Zlína Tomáše Bati. Ta se bude soustředit především na jeho myšlenky, které jsou smysluplnou a nadčasovou inspirací.
„My se určitě nechceme dostávat do té situace, že Zlín by měl být skanzenem Tomáše Bati a obecně jeho rodiny a podniků. Chceme vycházet z toho, že město Zlín bylo vždycky psáno příběhy lidí, ať už to byl Tomáš Baťa nebo jeho následovníci z jiných odvětví,“ doplnil primátor Korec.
V plánu je také inovace loga města. Zpracovaný materiál bude v online formě na webu a jednoduše komukoli vysvětlí, jaký Zlín je. Informace budou sloužit nejen magistrátu, ale i firmám a dalším organizacím, aby jejich zástupci věděli, jak o městě mluvit.