Mezi zaměstnanci Ústavu marketingových komunikací se v krátkém čase podařilo vybrat 17 tisíc korun. Peníze posloužily k nákupu nejrůznějších věcí, které zdravotníkům v této nelehké době jistě zpříjemní směnu.
„Byl jsem velmi mile překvapen, jaký zájem u nás na ústavu o finanční podporu byl. Je důležité v dnešní době pomáhat a třeba i inspirovat další,“ řekl Josef Koucourek, ředitel ústavu.
Samotní zaměstnanci pak z nakoupených věcí vyrobili na šedesát balíčků, které dnes předají lékařům i sestrám zlínské nemocnice.
„Balíčky obsahují zdravé zázvorové shoty, energetické proteinové tyčinky a kosmetiku na ruce. Doufáme, že dodají zdravotníkům tolik potřebnou energii,“ dodal Josef Kocourek.
Do iniciativy na pomoc zdravotníkům se mohou zapojit i jednotlivci například prostřednictvím sbírky Energii lékařům, kterou organizují dobrovolníci po celé České republice.