Stavba v celkové hodnotě přibližně 135 milionů korun včetně DPH bude zahájena 1. března a potrvá po celou letošní stavební sezonu. Pokud by se vyskytly nečekané komplikace nebo zdržení, poslední etapa stavby by mohla být dokončena dokonce až v roce 2024.
Hned na začátku března dojde k uzavření parkoviště mezi obratištěm trolejbusů a ulicí Mostní. Hlavní dopravní omezení, kterým bude zjednosměrnění Březnické ulice, začne platit v závislosti na počasí a vyřízení potřebných povolení nejdříve od pondělí 13. března. „Bude snaha zahájit první etapu stavby co nejdříve, nejpozději od 1. dubna,“ uvedl provozně-technický náměstek ŘSZK Radek Berecka. Tato etapa stavby potrvá tři měsíce a budou při ní probíhat mimo jiné práce na rekonstrukci jednoho jízdního pruhu Březnické ulice od nově budované křižovatky po sportovní halu. „Z toho důvodu bude v Březnické ulici povolen pouze jednosměrný průjezd vozidel ve směru z centra města k Majáku. V opačném směru budou motoristé používat objízdnou trasu přes Kudlov,“ upřesnil ředitel ŘSZK Bronislav Malý. Pro nákladní automobily bude stanovena objízdná trasa z Uherského Hradiště přes Otrokovice do Zlína.
Na objízdné trase pro osobní automobily a autobusy přes Kudlov se počítá s drobnější úpravou jízdních pruhů ulice Osvoboditelů v křižovatce u Kolektivního domu a s povolením jízdy vozidel v ulici Na Požáře ve směru od Hradské ulice ke Štefánikově včetně mostu přes Kudlovský potok, kde je nyní zaveden jednosměrný provoz v opačném směru.
Průběh dalších tří etap stavebních prací a rozsah dopravních omezení se ještě budou upřesňovat.
Zdroj: ŘSZK