V současné době je křižovatka řešena jako úrovňová bez usměrnění dopravních proudů. Slouží pro průjezd vozidel z ulice Vodní na ulici Bartošova anebo na ulici Trávník, kde je umístěno autobusové nádraží.
Místo kapacitně nevyhovující křižovatky se vybuduje nová okružní křižovatka se dvěma přídavnými pruhy, tzv. bypassy, oba budou mezi ulicí Trávník a Vodní. Okružní křižovatka zajistí dostatečnou kapacitu pro průjezd osobní i hromadné dopravy včetně kloubových vozů MHD. Stávající pěší trasy budou rekonstruovány a doplněny o střední dělicí ostrůvky pro bezpečný pohyb chodců a cyklistů.
„V rámci realizace stavby bude velmi složitá koordinace dopravy. Projekt je nyní ve fázi podání žádosti o změnu územního rozhodnutí, současně probíhá projektová příprava dokumentace pro získání stavebního povolení. Zahájení stavebních prací se předpokládá v roce 2021. Předpokládané finanční náklady stavby dosahují téměř 30 milionů korun,“ sdělil Michal Čížek.