„Cílem opatření je omezit osobní kontakt zaměstnanců úřadu s klienty na nezbytně nutnou úroveň, proto žádáme občany, aby upřednostňovali písemný, elektronický či telefonický kontakt před osobním ve všech případech, kdy je to možné,“ uvedla tajemnice otrokovického úřadu Radana Zenáhlíková.
V souvislosti se situací na okolních úřadech se také vedení města rozhodlo, že je možné se předem objednat i v jiných dnech než v pondělí a ve středu, což by mělo vést k rozmělnění klientů v průběhu celého týdne.
Příjem veškerých dokumentů od veřejnosti bude možný pouze prostřednictvím pracoviště podatelny, samozřejmě se upřednostňuje elektronická komunikace.
Přístup na úřad je možný pouze s použitím roušky nebo jiného vhodného prostředku k zakrytí dýchacích cest. „Žádáme občany o použití desinfekčního prostředku, který je instalován při vstupu na úřad,“ dodala Pastuszková.