Na úřad v Otrokovicích je nutné se před návštěvou objednat

Ilustrační foto (Foto: MěÚ Otrokovice)
OTROKOVICE - Městský úřad Otrokovice v souladu s krizovým opatřením vlády omezil od 22. října 2020 úřední hodiny pro veřejnost a změnil pravidla při styku s občany. Server Zlin.cz o tom informovala mluvčí otrokovické radnice Romana Pastuszková.

Úředními dny jsou nyní, v době nouzového stavu, pondělí a středa. V oba tyto dny je úřad pro veřejnost otevřen od 8 do 11 hodin dopoledne a od 15 do 17 hodin.

„Vyřízení neodkladných záležitostí je možné pouze po předchozím telefonickém nebo on-li objednání,“ uvedla Pastuszková a dodala: „Cílem opatření vlády je omezit osobní kontakt zaměstnanců všech úřadů s klienty na nezbytně nutnou úroveň, proto žádáme občany, aby upřednostňovali písemný, elektronický či telefonický kontakt před osobním ve všech případech, kdy je to možné.“

Příjem veškerých dokumentů od klientů a veřejnosti probíhá podle mluvčí pouze prostřednictvím pracoviště podatelny, jejíž činnost zůstala beze změn. Upřednostňuje se přitom elektronická komunikace.

Na webových stránkách otrokovické radnice nejdou lidé rezervační systém úřadu i telefonické či mailové kontakty na jednotlivé úředníky.