Úředními dny jsou nyní, v době nouzového stavu, pondělí a středa. V oba tyto dny je úřad pro veřejnost otevřen od 8 do 11 hodin dopoledne a od 15 do 17 hodin.
„Vyřízení neodkladných záležitostí je možné pouze po předchozím telefonickém nebo on-li objednání,“ uvedla Pastuszková a dodala: „Cílem opatření vlády je omezit osobní kontakt zaměstnanců všech úřadů s klienty na nezbytně nutnou úroveň, proto žádáme občany, aby upřednostňovali písemný, elektronický či telefonický kontakt před osobním ve všech případech, kdy je to možné.“
Příjem veškerých dokumentů od klientů a veřejnosti probíhá podle mluvčí pouze prostřednictvím pracoviště podatelny, jejíž činnost zůstala beze změn. Upřednostňuje se přitom elektronická komunikace.
Na webových stránkách otrokovické radnice nejdou lidé rezervační systém úřadu i telefonické či mailové kontakty na jednotlivé úředníky.